 |
www.eudemonsonline.fora.pl Serwery Eudemons Online
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yzuka
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ***Poznań***
|
Wysłany: Pon 22:05, 16 Mar 2009 Temat postu: PerfectWorld |
|
|
Nazwa-PerfectWorld
[link widoczny dla zalogowanych]
Najlepszy Server
[link widoczny dla zalogowanych]
Dużo Polaków
Opis-Perfect World to kolejny darmowy mmorpg na rynku. zapewne większość z was grała w gry takie jak linage, silkroad, world of warcraft, fiesta czy knight. pw jednak nieco wyróżnia się spośród innych oferując:
- 3 grywalne rasy
- pełne 3d
- orientalny styl
- latanie
- modę
- bardzo dobry system listy przyjaciół
- wbudowane w gre radio
- podział terytorialny
- 16:9 widescreen
- zaawansowany wygląd postaci
na jak na razie dwóch serwerach [oracle, delphi] gra na prawdę dużo ludzi, w tym sporo polaków. gra oferuje dużą ilość zadań, przedmiotów, umiejętności, przy czym oprawiona jest w ładną grafikę 3d oraz dobrą ścieżkę dźwiękową - czego więcej chcieć?... jedyne co mi pozostaje to
zaprosić wszystkich chętnych i ciekawych do gry.
Rasy
-Ludzie
-Bestie
-Elfy
Klasy
-Ludzie
*Warrior
*Mag
-Bestie
*WereBeast
*WereFox
-Elfy
*ElfPresit
*ElfArcher
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yzuka dnia Pon 22:20, 16 Mar 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yzuka
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ***Poznań***
|
Wysłany: Pon 22:19, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Klasa: Warrior (Wojownik)
Typ Ataku: Fizyczny (bliski zasięg)
Rodzaj broni: Miecze, Ostrza, Duale, Włócznie, Topory, Szpony itp.
Typ ekwipunku: Heavy
Możliwość latania: od 30 levelu
Wojownik jest klasą przystosowaną do walki na krótki dystans. Polega głównie na swojej sile i szybkości ataku oraz zwinności w wykonywaniu uników. Jego dużym atutem są zrównoważone zdolności ofensywne i defensywne co czyni go dość łatwym do prowadzenia. Dodatkowym plusem jest także jego zdolność do posługiwania się różnymi rodzajami broni.
Startowe Statystyki:
HP: 75
MP: 45
Atak Fizyczny (P. Attack): 4-6
Atak Magiczny (M. Attack): 1-1
Atak Krytyczny (Critical Rate): 1%
Szybkość Ataku (Normal Attack): 1.25 raz/sekunda
Celność (Accuracy Rate): 50
Uniki (Dodge Rate): 50
Szybkość Poruszania (Movement): 5.0 metr/sekunda
Obrona Fizyczna (P. Def): 3
Obrona Magiczna (M. Def):
- Metal: 2
- Wood: 2
- Water: 2
- Fire: 2
- Earth: 2
Rozdział Punktów Statystyk:
+1 CON = Max HP +15;
+3 STR = DEF +1;
+6 STR = 4 DEF;
+1 INT = Max MP +9;
+1 AGI = Accuracy +10; Dodge Rate +10
Bonus za kolejne levele:
Max HP +30,
Max MP +18,
Klasa: Magician (Mag)
Typ Ataku: Magiczny
Rodzaj broni: Magicznego typu
Typ ekwipunku: Robe
Możliwość latania: od 30 levelu
Mag jest klasą władającą potężną magią, zadającą największe obrażenia przeciwnikowi spośród wszystkich klas. Czerpie swoją moc z żywiołów wody, ognia i ziemi. Jednak posiada słabą obronę fizyczną przez co w trakcie przebywania w magicznym transie poprzedzającym rzucenie czaru może być szczególnie narażony na ataki wroga.
Startowe Statystyki:
HP: 50
MP: 70
Atak Fizyczny (P. Attack): 4-4
Atak Magiczny (M. Attack): 6-7
Atak Krytyczny (Critical Rate): 1%
Szybkość Ataku (Normal Attack): 1.25 raz/sekunda
Celność (Accuracy Rate): 25
Uniki (Dodge Rate): 10
Szybkość Poruszania (Movement): 4.8 metr/sekunda
Obrona Fizyczna (P. Def): 3
Obrona Magiczna (M. Def):
- Metal: 2
- Wood: 2
- Water: 2
- Fire: 2
- Earth: 2
Rozdział Punktów Statystyk:
+1 CON = Max HP +10;
+6 STR = DEF +4;
+3 STR = DEF +1;
+1 INT = Max MP +14;
+1 AGI = Accuracy +5; Dodge Rate +2;
Bonus za kolejne levele:
Max HP +20;
Max MP +28;
Klasa: Archer (Łucznik)
Typ Ataku: Fizyczny (dalekiego zasięgu)
Rodzaj broni: Łuki, Kusze, Proce itp.
Typ ekwipunku: Light
Możliwość latania: od 1 levelu
Łucznik jest klasą doskonałą do walki na dystans z uwagi na swoją zwinność i zręczność w posługiwaniu się broniami rażącymi przeciwników na odległość. Ponadto jako hybryda bogów i ludzi poza urodą i delikatnością został obdarzony skrzydłami, które od narodzin pozwalają mu latać w przestworzach na krótki dystans. Jednak pomimo, że jest doskonałym strzelcem należy pamiętać, że jak większość tego typu klas ma słabą obronę fizyczną.
Startowe Statystyki:
HP: 65
MP: 55
Atak Fizyczny (P. Attack): 7-11
Atak Magiczny (M. Attack): 1-1
Atak Krytyczny (Critical Rate): 1%
Szybkość Ataku (Normal Attack): 0,67 raz/sekunda
Celność (Accuracy Rate): 40
Uniki (Dodge Rate): 30
Szybkość Poruszania (Movement): 5.2 metr/sekunda
Obrona Fizyczna (P. Def): 3
Obrona Magiczna (M. Def):
- Metal: 2
- Wood: 2
- Water: 2
- Fire: 2
- Earth: 2
Rozdział Punktów Statystyk:
+1 CON = Max HP +13;
+6 STR = DEF+4;
+5 STR = DEF +1;
+1 INT = Max MP +10;
+1 AGI = Accuracy +8; Dodge Rate +6
Bonus za kolejne levele:
Max HP +26,
Max MP +22,
Klasa: Elf Priest (Kapłan)
Typ Ataku: Magiczny; magia wspierająca
Rodzaj broni: Magicznego typu
Typ ekwipunku: Robe/Light/Heavy
Możliwość latania: od 1 levelu
Kapłan jest klasą posiadającą potężną magię leczącą i wspierającą towarzyszy w walce, a także jako jedyny posiada zdolność wskrzeszania poległych. Ponadto może rzucać klątwy osłabiające wroga i jest obdarzony magią ofensywną żywiołu powietrza oraz odpowiednikiem fizycznego ataku z elementem metalu. Podobnie jak łucznik urodził się ze skrzydłami, które pozwalają mu latać w powietrzu, jednak z uwagi na małą ilość HP i słabą obronę fizyczną bardziej nadaje się do party.
Startowe Statystyki:
HP: 50
MP: 70
Atak Fizyczny (P. Attack): 4-4
Atak Magiczny (M. Attack): 6-7
Atak Krytyczny (Critical Rate): 1%
Szybkość Ataku (Normal Attack): 1.25 raz/sekunda
Celność (Accuracy Rate): 25
Uniki (Dodge Rate): 10
Szybkość Poruszania (Movement): 4,8 metr/sekunda
Obrona Fizyczna (P. Def): 3
Obrona Magiczna (M. Def):
- Metal: 2
- Wood: 2
- Water: 2
- Fire: 2
- Earth: 2
Rozdział Punktów Statystyk:
+1 CON = Max HP +10;
+6 STR = DEF+4;
+5 STR = DEF +1;
+1 INT = Max MP +14;
+1 AGI = Accuracy +5; Dodge Rate +2;
Bonus za kolejne levele:
Max HP +20,
Max MP +28,
Klasa: Werebeast (Tank)
Typ Ataku: Fizyczny (bliski zasięg); zamiana w tygrysa
Rodzaj broni: Młoty i Topory;
Typ ekwipunku: Heavy
Możliwość latania: od 30 levelu
Werebeast jest klasą szczególnie wysoko cenioną w party jako tank z uwagi na dużą ilość HP i wysoką obronę fizyczną, a także zdolność skupiania na sobie uwagi przeciwników podczas walki. Dla zwiększenia swojej siły w bezpośrednim starciu z przeciwnikiem może przekształcać się w białego tygrysa. Jednak w odróżnieniu od pozostałych klas zadaje znacznie mniejsze obrażenia i jest wolniejszy w ataku. Klasa ta nie posiada również odpowiednika żeńskiego.
Startowe Statystyki:
HP: 85
MP: 35
Atak Fizyczny (P. Attack): 5-9
Atak Magiczny (M. Attack): 1-1
Atak Krytyczny (Critical Rate): 1%
Szybkość Ataku (Normal Attack): 0,91 raz/sekunda
Celność (Accuracy Rate): 40
Uniki (Dodge Rate): 40
Szybkość Poruszania (Movement): 4,9 metr/sekunda
Obrona Fizyczna (P. Def): 3
Obrona Magiczna (M. Def):
- Metal: 2
- Wood: 2
- Water: 2
- Fire: 2
- Earth: 2
Rozdział Punktów Statystyk:
+1 CON = Max HP +17;
+6 STR = DEF+4;
+4 STR = DEF +1;
+1 INT = Max MP +7;
+1 AGI = Accuracy +8; Dodge Rate +8;
Bonus za kolejne levele:
Max HP +34,
Max MP +14,
Klasa: Werefox (Summonerka)
Typ Ataku: Magiczny; przyzywanie petów;
Rodzaj broni: Magicznego typu;
Typ ekwipunku: Robe/Light/Heavy
Możliwość latania: od 30 levelu
Werefox jest klasą posiadającą unikatową zdolność oswajania dzikich stworzeń zamieszkujących świat i czynienia z nich swoich potężnych pomocników w walce. Ponadto wyspecjalizowane są w stosowaniu trucizn i innej tego typu magii znacznie osłabiającej przeciwnika. Jako drugi przedstawiciel rasy Bestii posiada zdolność transformacji w lisa, co niesie z sobą dodatkowe możliwości w walce. Jej obrona fizyczna jest słaba, jednak polegając na swoich petach może być z dużym powodzeniem wykorzystywana do gry solo jak i w party. Klasa ta nie posiada odpowiednika męskiego.
Startowe Statystyki:
HP: 60
MP: 60
Atak Fizyczny (P. Attack): 4-4
Atak Magiczny (M. Attack): 6-7
Atak Krytyczny (Critical Rate): 1%
Szybkość Ataku (Normal Attack): 1.25 raz/sekunda
Celność (Accuracy Rate): 35
Uniki (Dodge Rate): 30
Szybkość Poruszania (Movement): 5.1 metr/sekunda
Obrona Fizyczna (P. Def): 3
Obrona Magiczna (M. Def):
- Metal: 2
- Wood: 2
- Water: 2
- Fire: 2
- Earth: 2
Rozdział Punktów Statystyk:
+1 CON = Max HP +12;
+6 STR = DEF+4;
+5 STR = DEF +1;
+1 INT = Max MP +12;
+1 AGI = Accuracy +7; Dodge Rate +6;
Bonusy za kolejne levele:
Max HP +24
Max MP +24
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|